Здравейте,разглеждах теми за моя проблем.Но нужно ми е мнение.Алфа 147 1.6 TP , 105 к.с. Направих ремонт на главата имаше изгорял клапан на 1-ви цилиндър.Така смениха го,напасване на клапани,смяна на гумички,шлайф профилактика на всичко.Майстора ми смени и маслото с Repsol 10w40 наливно .Взимам колата всичко шест колата си върви.Нормално колата почнах да си я следя за масло антифриз .Маслото си го гори. И преди го е горяла.Ама сега много повече.Просто колата почна да си пуши отзад.Тази кола никога не е пушела поне преди ремонта.Гореше масло до 300гр. на 1000км,но не и да пуши.Мотора работи перфектно,пали без газ,нито има прекъсване.От проблема насам при запалване наблюдавам отзад какво става.Може би 2-3 пъти пропуши при запалването.Обикновено паля я и като подам газ след това си пропушва.По време на движение не се вижда отзад фрапиращ пушек.И въпроса ми е некачествени гумички или кофти масло.
Известие
Collapse
No announcement yet.
След ремонт на глава 147-ми почна да пуши
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от styopata79 Покажи съобщениеЗдравейте,разглеждах теми за моя проблем.Но нужно ми е мнение.Алфа 147 1.6 TP , 105 к.с. Направих ремонт на главата имаше изгорял клапан на 1-ви цилиндър.Така смениха го,напасване на клапани,смяна на гумички,шлайф профилактика на всичко.Майстора ми смени и маслото с Repsol 10w40 наливно .Взимам колата всичко шест колата си върви.Нормално колата почнах да си я следя за масло антифриз .Маслото си го гори. И преди го е горяла.Ама сега много повече.Просто колата почна да си пуши отзад.Тази кола никога не е пушела поне преди ремонта.Гореше масло до 300гр. на 1000км,но не и да пуши.Мотора работи перфектно,пали без газ,нито има прекъсване.От проблема насам при запалване наблюдавам отзад какво става.Може би 2-3 пъти пропуши при запалването.Обикновено паля я и като подам газ след това си пропушва.По време на движение не се вижда отзад фрапиращ пушек.И въпроса ми е некачествени гумички или кофти масло.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от styopata79 Покажи съобщениеRepsol 10w40 наливно"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Благодаря за мненията ви.По принцип за сегменти спор няма те винаги една част от причината.Много ми се иска да е от маслото,да го сменя и край.Наливно масло съм слагал два пъти досега-трети път няма да има.Първо ще го сменя ако няма резултат,ще отварям капака за гумички.А кажете ми марка гумички.Благодаря отново.
Comment
-
Смени маслото с Аджипт 10-40 наливно и тогава ръчкай по главата!!!
И гориво слагай от където ти падне, но масло слагай само препоръчаното от производителя!!!!!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеСмени маслото с Аджипт 10-40 наливно и тогава ръчкай по главата!!!
И гориво слагай от където ти падне, но масло слагай само препоръчаното от производителя!!!!!
Винаги съм и слагал 10w60 Grenville или Голд 10w40Last edited by styopata79; d.m.y г., 22:38.
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеАко ми изтече по някаква причина маслото в пустинята и знам че никъде в радиус от 10 км(за да мога да ида пеша)около мен няма нещо дето да не е такова масло(или Селения Голд), бих си сипал Репсолче.......наливно!!!!......
---------- Post added at 22:37 ---------- Previous post was at 22:34 ----------
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеОбикновено се получава така, когато направиш пълен ремонт на главата и не смениш сегменти. Проблема ти е в сегментите. Като сменяш сегменти може да смениш и биелни лагери, ако се налага.
Comment
Comment