Известие

Collapse
No announcement yet.

След ремонт на глава 147-ми почна да пуши

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • След ремонт на глава 147-ми почна да пуши

    Здравейте,разглеждах теми за моя проблем.Но нужно ми е мнение.Алфа 147 1.6 TP , 105 к.с. Направих ремонт на главата имаше изгорял клапан на 1-ви цилиндър.Така смениха го,напасване на клапани,смяна на гумички,шлайф профилактика на всичко.Майстора ми смени и маслото с Repsol 10w40 наливно .Взимам колата всичко шест колата си върви.Нормално колата почнах да си я следя за масло антифриз .Маслото си го гори. И преди го е горяла.Ама сега много повече.Просто колата почна да си пуши отзад.Тази кола никога не е пушела поне преди ремонта.Гореше масло до 300гр. на 1000км,но не и да пуши.Мотора работи перфектно,пали без газ,нито има прекъсване.От проблема насам при запалване наблюдавам отзад какво става.Може би 2-3 пъти пропуши при запалването.Обикновено паля я и като подам газ след това си пропушва.По време на движение не се вижда отзад фрапиращ пушек.И въпроса ми е некачествени гумички или кофти масло.

  • #2
    Калпави или изпаднали впоследствие гумички, големи хлабини на клапаните във водачите..............Следва да се отвори пак за да се разбере, макар и без да се сваля главата.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от styopata79 Покажи съобщение
      Здравейте,разглеждах теми за моя проблем.Но нужно ми е мнение.Алфа 147 1.6 TP , 105 к.с. Направих ремонт на главата имаше изгорял клапан на 1-ви цилиндър.Така смениха го,напасване на клапани,смяна на гумички,шлайф профилактика на всичко.Майстора ми смени и маслото с Repsol 10w40 наливно .Взимам колата всичко шест колата си върви.Нормално колата почнах да си я следя за масло антифриз .Маслото си го гори. И преди го е горяла.Ама сега много повече.Просто колата почна да си пуши отзад.Тази кола никога не е пушела поне преди ремонта.Гореше масло до 300гр. на 1000км,но не и да пуши.Мотора работи перфектно,пали без газ,нито има прекъсване.От проблема насам при запалване наблюдавам отзад какво става.Може би 2-3 пъти пропуши при запалването.Обикновено паля я и като подам газ след това си пропушва.По време на движение не се вижда отзад фрапиращ пушек.И въпроса ми е некачествени гумички или кофти масло.
      Обикновено се получава така, когато направиш пълен ремонт на главата и не смениш сегменти. Проблема ти е в сегментите. Като сменяш сегменти може да смениш и биелни лагери, ако се налага.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        .Може би 2-3 пъти пропуши при запалването.
        Гумички.
        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от styopata79 Покажи съобщение
          Repsol 10w40 наливно
          Ако ми изтече по някаква причина маслото в пустинята и знам че никъде в радиус от 10 км(за да мога да ида пеша)около мен няма нещо дето да не е такова масло(или Селения Голд), бих си сипал Репсолче.......наливно!!!!......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            Благодаря за мненията ви.По принцип за сегменти спор няма те винаги една част от причината.Много ми се иска да е от маслото,да го сменя и край.Наливно масло съм слагал два пъти досега-трети път няма да има.Първо ще го сменя ако няма резултат,ще отварям капака за гумички.А кажете ми марка гумички.Благодаря отново.

            Comment


            • #7
              Смени маслото с Аджипт 10-40 наливно и тогава ръчкай по главата!!!
              И гориво слагай от където ти падне, но масло слагай само препоръчаното от производителя!!!!!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                Смени маслото с Аджипт 10-40 наливно и тогава ръчкай по главата!!!
                И гориво слагай от където ти падне, но масло слагай само препоръчаното от производителя!!!!!

                Винаги съм и слагал 10w60 Grenville или Голд 10w40
                Last edited by styopata79; d.m.y г., 22:38.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Ако ми изтече по някаква причина маслото в пустинята и знам че никъде в радиус от 10 км(за да мога да ида пеша)около мен няма нещо дето да не е такова масло(или Селения Голд), бих си сипал Репсолче.......наливно!!!!......
                  Може ли да ми кажеш в Зарата за добър майстор.Който да ми смени гумичките ако излезе от тях,но първо маслото ще сменя

                  ---------- Post added at 22:37 ---------- Previous post was at 22:34 ----------

                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  Обикновено се получава така, когато направиш пълен ремонт на главата и не смениш сегменти. Проблема ти е в сегментите. Като сменяш сегменти може да смениш и биелни лагери, ако се налага.
                  ОК.На 151к я купувам.На 165к късам а. ремък.Главата ремонт пълен,бам гарнитура метална и газ.На скоро на 226к сменям комплект агренажни ремаци-един път си изпатих.Смених ги и след 10 дена да кажем усетих промяна на мотора-изгорял клапан .И за това свалях глава.До момента пушене

                  Comment

                  Working...
                  X